Formularz reklamacyjny GW Sp. z o.o. DLA KLIENTÓW B2B (dotyczy zakupu związanego z działalnością gospodarczą lub zawodową klienta) Przed podaniem danych w zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o zapoznanie się z zasadami i regulaminem reklamacji celem potwierdzenia poniższych warunków:Potwierdzenie wykorzystania danych, w tym danych osobowych, podanych w zgłoszeniu *Jest mi wiadomym, że GW Sp. z o.o. będzie wykorzystywać dane podane w celu prowadzenia korespondencji w ramach obsługi reklamacji. Zapoznałam(-em) się z poniższymi zasadami przetwarzania danych osobowych GW Sp. z o.o. oraz zasadami powiązanymi (dotyczącymi m.in. cookies, usług elektronicznych). Dane zawarte w treści zgłoszenia podaję dobrowolnie.Linki do w/w zasad: polityka prywatności, zasady obsługi zgłoszeń reklamacyjnychZgoda na wykorzystanie adresu email *Jest mi wiadomym, że GW Sp. z o.o. będzie wykorzystywać podany w zgłoszeniu adres e-mail w celu prowadzenia korespondencji w ramach reklamacji. Adres e-mail podaję dobrowolnie.Zgoda na wykorzystanie numeru telefonu *Wyrażam zgodę na wykorzystanie podanego nr telefonu. Jest mi wiadomym, że GW Sp. z o.o. będzie wykorzystywać podany w zgłoszeniu nr telefonu w celu podjęcia kontaktu w ramach obsługi reklamacji. Nr telefonu podaję dobrowolnie. Podaję nr telefonu w części zgłoszenia reklamacji.Brak zgody, nie podaję nr. telefonu, wszelkich ustaleń dotyczących reklamacji proszę dokonywać za pomocą adresu e-mail podanego powyżej.Zgoda na kontakt email w celu poinformowania o wynikach rozpatrzenia Reklamacji *Wyrażam zgodę na poinformowanie mnie drogą elektroniczną tj. na podany adres poczty elektronicznej o wynikach rozpatrzenia reklamacji.WYCIĄG Z WARUNKÓW ORAZ OGÓLNE ZASADY REKLAMACJI GW SP. Z O.O. - B2B:Poniższe zasady mają jedynie charakter ogólny. W zakresie nie ujętym niniejszym zestawieniem zastosowanie mają postanowienia warunków reklamacji GW SP. Z O.O. z którymi należy się zapoznać: https://grupawysocki.pl/regulaminreklamacjib2b/.Wymóg zachowania zasad eksploatacji i bezpieczeństwa: W każdym wypadku do zachowania uprawnień z gwarancji wymagana jest eksploatacja towaru i/lub urządzenia zgodna z wytycznymi zawartymi w dokumentacji lub opisie takiego produktu. Zapewnia się, że dostarczane Produkty marki GW SP. Z O.O. („Produkty”) spełniają wymagania odnośnie dopuszczenia do obrotu handlowego.Graniczny termin obowiązywania gwarancji:. GW SP. Z O.O. na oferowane Produkty udziela 12 miesięcznej gwarancji licząc od dnia sprzedaży. Powyższe nie wyklucza odrębnego udzielania gwarancji na okres inny (dłuższy lub krótszy) – co będzie określone w załączonych do towaru dokumentach lub jego opisie lub w umowie handlowej zawartej z GW SP. Z O.O.Gwarancją nie są objęte:a. Części ulegające normalnemu zużyciu, materiały eksploatacyjne (filtry, uszczelki, paski klinowe, żarówki, bezpieczniki, łożyska, itp.), b. Uszkodzenia niezawinione przez GW SP. Z O.O. oraz wady urządzeń powstałe z innych przyczyn niż tkwiące w Produkcie,c. Uszkodzenia Produktu wynikłe z wpływu otoczenia, niewłaściwego transportu, składowania,d. Uszkodzenia i wadliwości w tym m.in. mechaniczne, wynikające z niewłaściwej obsługi i eksploatacji produktu lub obsługi lub eksploatacji niezgodnej z dokumentacją lub wymaganiami bezpieczeństwa,e. Produkty, których montaż/serwis nie był zrealizowany przez GW SP. Z O.O. lub realizowany był w warunkach niezgodnych z dokumentacją lub wymaganiami bezpieczeństwa,f. Produkty, których rozruch nie został przeprowadzony i udokumentowany w Karcie Gwarancyjnej przez serwis lub osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie,g. Produkty, w których dokonano modyfikacji, zmiany parametrów pracy, naprawy lub wymiany części urządzeń bez pisemnej zgody GW SP. Z O.O.,h. Nie wynikające z towaru uszkodzenia i wady w obudowie i elementach konstrukcyjnych, które nie mają wpływu na funkcjonalność i prawidłową pracę urządzeń,i. Uszkodzenia i wady stanowiące następstwo działania płynów lub pyłów lub przepięć w sieci elektrycznej itp.j. Inne wady nie tkwiące w produkcie/towarze - uszkodzenia i wady nie leżące w samym towarze;Ograniczenia Gwarancji / Odpowiedzialności: Gwarancja / Odpowiedzialność GW Sp. z o.o. nie obejmuje: przydatności gospodarczej lub wartości handlowej zakupionych towarów, a także nie obejmuje: odpowiedzialności za szkody następcze, za szkody spowodowane postojami urządzeń w okresie oczekiwania na świadczenia gwarancyjne oraz wszelkie szkody w mieniu innym niż urządzenia /towary objęte gwarancją, a także w jakimkolwiek pozostałym majątku klienta, szkody w mieniu i na osobie oraz inne nie wymienione szkody następcze, które zostają wyłączone z zakresu odpowiedzialności GW Sp. z o.o.Gwarancja nie obejmuje obowiązku rozpatrywania zgłoszeń niekompletnych lub złożonych nieterminowo gdzie GW Sp. z o.o. dla zamówień w modelu B2B, zastrzega sobie prawo odmowy wykonania świadczenia gwarancyjnego. Powyższe może mieć także miejsce w przypadku, gdy Klient niezasadnie wstrzymuje się z zapłatą za towar lub urządzenie lub za wcześniejszą usługę serwisową, jeśli tylko zapłata taka była należna.Terminy ogólne: W przypadku reklamacji dot. jakości, dostawy, niezgodności z fakturą Produktów należy ją złożyć niezwłocznie i zgodnie z obowiązującym regulaminem wraz z dokładnym opisem przedmiotu reklamacji. Termin dla zgłoszenia to: 5 roboczych dni od momentu dostarczenia przesyłki lub inny czas podany w karcie dotyczącej danego produktu. W przypadku wad tkwiących w produkcie lecz nie dających się stwierdzić podczas przyjęcia/odbioru towaru okres podczas którego wada taka może być zgłoszona wynosi do 12 miesięcy od daty zakupu, z tym że zgłoszenie takiej wady powinno nastąpić niezwłocznie po jej wykryciu przy równoczesnym wyłączeniu wadliwego towaru z dalszej eksploatacji/użytkowania;Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od otrzymania przez GW SP. Z O.O. prawidłowego i kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. W każdym wypadku reklamacja musi zawierać stosowną dokumentację uzasadniającą i potwierdzającą wystąpienie reklamowanej wady oraz wskazywać dowód zakupu. W przypadku nie zgłoszenia braków ilościowych bezpośrednio przy dostawie tj. w terminie 5 dni od dostawy prawo do zgłoszenia takiej wadliwości nie przysługuje. GW SP. Z O.O. może nie uwzględnić zgłoszenia braków ilościowych także w wypadku, gdy ilość została potwierdzona na stosownym dokumencie dostawy.Wyłącznie rękojmi i inne obowiązujące zasady: W relacjach niekonsumenckich rękojmię w pełnym zakresie wyłącza się. Wyłącznym gwarantem na towary dostarczone przez GW SP. Z O.O. a nie będące produktami GW SP. Z O.O. jest ich producent. GW SP. Z O.O. dokonuje na swoją rzecz zastrzeżenia własności towarów do chwili pełnej zapłaty za dostarczony towar.Potwierdzenie znajomości warunków Reklamacji *Oświadczam iż zapoznałem się z w/w obowiązującymi zasadami i warunkami reklamacji B2B GW SP. Z O.O. i na ich bazie dokonuję niniejszego zgłoszenia reklamacyjnego towaru nabytego w bezpośrednim związku z działalnością zawodową/gospodarczą.Dane dystrybutora / klientaNazwa Dystrybutora *NIP *Imię i nazwisko pracownika zgłaszającego *E-mail kontaktowy *Telefon kontaktowy *0 / 10Przedmiot reklamacjiRodzaj wadliwości *Niezgodności ilościowe towaru z zamówieniemWada jakościowaBłędna cenaInneData nabycia towaru *Data dostawy towaru *Nr paragonu / faktury GW Sp. z o.o. (jeden formularz = jeden numer) *Jeśli chcesz zgłosić reklamację dotyczącą innego paragonu / faktury, wyślij kolejny formularz.Nazwy towarów (po przecinku) *Symbole towarów (po przecinku) *Skan paragonu / faktury klienta ostatecznegoPrzeciągnij i upuść (lub) Wybierz plikiLimit wielkości załącznika to 6MB. Akceptowane formaty to obrazy i pliki pdf.Zgłoszenie reklamacji (opis wady) *Załącz zdjęcia zgłaszanej wadyPrzeciągnij i upuść (lub) Wybierz plikiLimit wielkości załączników to 6MB. Akceptowane formaty to obrazy, pliki pdf i archiwa.Adres odbioru reklamacji jest inny od podanego na fakturzeUlica *Numer lokalu *Kod pocztowy *0 / 6Miejscowość *Żądanie reklamującego *Naprawa bądź wymiana towaru (jedynie dla wad jakościowych)Korekta fakturyUzupełnienie dostawy (jedynie dla braków ilościowych)W przypadku braku towaru na magazynie, zgadzam się na wystawienie korekty do fakturyZwrot kwoty na rachunek bankowy nr *0 / 32Chcę rozliczenia z inną fakturą niż ta podana powyżejNr faktury do rozliczenia *Wyślij formularzProszę nie wypełniać tego pola.